lördag 2 juli 2011

Kalasdag

Idag har vi haft fullt upp med att kalasa. Det började med att jag var superpigg i ottan, närmare bestämt redan vid halv sju klev jag upp. Efter typ 6 timmars sömn... Sen gjorde jag klart det allra sista på Nikes klänning, det är den som ni ser på bilden. Blev helt OK till sist.

Klockan 11 var det dags för kalas på Busiz i Nyköping, Tomas och jag smet iväg på en liten loppisrunda och lämnade Nike med kompisarna. Jag hittade ett väldans billigt raclettejärn så nu ska det äntligen ätas sådant här. Tomas påstår att jag tjatat om raclette sen vi träffades och det var ändå 17 år sen så det är hög tid att äta raclette.

Efter att ha hämtat Nike vid 14-tiden hann vi hem en snabbis innan det var dags för nästa kalas - 30-årskalas hos Johanna. Vi åkte dock hem rätt tidigt men jag känner mig ändå sliten efter en varm och intensiv dag. Trevligt har vi haft i alla fall!

Inga kommentarer: