fredag 19 augusti 2011

Höst?

Idag är det höstkänsla. Regnigt och inte alls i närheten av varmt. Fast lite mysigt är det allt när det blir mörkare och svalare, jag kan inte hjälpa att jag ser fram emot det. Det jag inte ser fram emot är klädhanteringen, det är så enkelt på sommaren, bara att sätta på sig ett par skor och gå ut. Hösten och vintern innebär stora prövningar när det gäller detta.

Igår hade vi besök av Veronica som alltså fotade oss för Essence Vitae. Jag gillar verkligen inte att vara med på bild, känner mig alltid grymt obekväm även om det brukar gå bättre med en proffsig fotograf som Veronica, än om något o-proffs försöker fånga mig på bild. Ska bli spännande att se bilderna! Så himla kul att vi fick möjlighet att vara med.

Idag har vi kört Nike till morfar där kusin E spänt väntade. När vi åkte stod de som små små tanter och spelade krocket. Haha, sötnosarna. Sen lyxade Tomas och jag till det, vi åt lunch på den grekiska restaurangen i Järna. Lite ärenden uträttades och nu sitter vi här och har det... tyst och väldigt o-tjatigt ;-). Nåja, snart ska vi hämta yrvädret igen och då blir väl ordningen återställd misstänker jag :-)

Inga kommentarer: