onsdag 17 augusti 2011

Piggelinos

Jodå, det tog sig! Visserligen tog jag lite betapred imorse men jag tror faktiskt det var en del naturlig pigghet också. Så idag har jag orkat städa lite i stökiga syrummet och lagat jättegod middag. Fick rödbetor i grönsakslådan i förra veckan och de var grymt goda! Tillagade i ugn tillsammans med potatis och morötter, salt, peppar, färsk timjan och lite olja.

Dagens pang i brevlådan var både Panduros katalog och Stoff & Stils. Fanns massor av fina saker! Tyvärr lär jag ju aldrig vinna presentkortet på 5000 kr men jag har fortfarande en god chans på tusenlappen. Det räcker ju till en del på Panduro det också! Om det nu håller ända in i kaklet, det är trots allt två veckor kvar tills tävlingen avgörs. Men OK har du, dina mostrar, alla på din arbetsplats, dina körkompisar, dina barns klasskompisars föräldrar och ungarnas lärare, fritidsledare och deras bryllingar fortfarande inte röstat på just mina vantar så går det utmärkt att göra det ända fram till den sista i denna månad ;-).

Inga kommentarer: