onsdag 17 augusti 2011

Koman lättar

Igår var jag fortfarande vråltrött men idag tror jag faktiskt att det är lite bättre. Eller så beror det på att jag fick sova lite längre idag... vi får se hur det artar sig helt enkelt. Tog lite kortison imorse för att pigga på mig, jag tror inte jag kommer klara den här veckan annars för helt plötsligt hade den blivit ganska intensiv. För att vara en vecka i mitt liv alltså.

Imorgon ska vi bli förevigade i det här projektet. Det är Veronica som ska fota oss, scrolla ner lite så kan ni läsa om henne. Ovanför artikeln om Veronica kan ni förresten läsa om min syssling Fia, snyggaste sysslingen med finaste familjen! Ja det är alldeles för mycket cancer i den här släkten just nu... ifall ni undrar.

På fredag ska Nike träffa sina kusiner, vi får se hur det blir om de ska ses här eller hos morfar och S. Lördag blir det Parken Zoo och söndag ska vi åka och hälsa på min moster.

Måste komma ihåg att ringa till mottagningen och be om mer betapred om jag ska klara det här...

Tomas bara sliter och jobbar i trädgården, men det börjar bli så himla fint! Han murar och klipper och ansar och putsar. Man känner faktiskt knappt igen sig. Växthuset är bara kronan på verket!

Inga kommentarer: