tisdag 27 september 2011

Resan bokad!

Bild: Mandyxclear

Ikväll har jag bokat resan. I mitten av november tar jag planet från Arlanda, via Keflavik och landar i kvällningen på JFK! Det ska bli så himla spännande och superkul att få träffa Eva efter alla dessa år, 30 eller vad det kan vara sen vi sågs sist. Nu ska allting gå vägen innan jag kommer iväg också. Jag får förstås inte bli sämre, i alla fall inte så dålig så jag inte kan åka. Försäkringskassan ska ge mig tillåtelse att åka och sen är det en del jox som återstår, t.ex. att skaffa nytt pass och att få tag på en väldigt rymlig resväska. Räknar iskallt med att ha med mig fem kilo kläder dit och 10 kilo tillbaka OCH 20 kg julklappar :D.

Idag har jag varit i Nyköping och visat upp mig på lasarettet. Tog prover och fick påfyllning av tabletter. Fikade på stan och gick runt i affärer utan att köpa något. Det var den dagen det.

Inga kommentarer: