tisdag 11 oktober 2011

Dagens flint. Bland annat.

Det här är dagens flintskalle. Håret växer på ganska bra förutom mitt på huvudet där det ser lite tunt ut. Men det kommer. Jag får väl kamma Robin Hood-frippa vad det lider (ta från de rika, ge till de fattiga).

Idag lämnade jag Nike och sen åkte jag iväg med Mia och son för att hälsa på Lina den fina och se nya stallet. Jättemysigt ställe med får, höns och vackra omgivningar. Sen fikade vi varm choklad och åt bullar och träffade tjejerna som hör till gården och gården brevid :-).

Sen hem igen lagom till lunch och på eftermiddagen gick jag och hämtade Nike från dagmamman. Resten av eftermiddagen och kvällen har rullat på. Matlagning, pysslande, wordfeudspelande och nagelklippning så var klockan visst åtta konstigt nog.

Jaha det var min intressanta dag det :-).

Inga kommentarer: