onsdag 2 november 2011

Ditten och datten

Det är en himla massa byråkrati som ska klaras av innan jag kommer iväg till USA. Nu tror jag det mesta är klart i alla fall, väntar på ett läkarintyg och på att träffa doktorn och få OK + intyg till alla mediciner. Sen så ska jag väl komma iväg.

Har varit trött som sjutton de senaste dagarna. Kalasandet tog ut sin rätt tror jag och så var jag i Nyköping hela dagen igår, först CT/DT på förmiddagen och sen hjärtultraljud på eftermiddagen. Ett himla spring i korridorerna blev det, särskilt som jag var tvungen att springa iväg till onkologen för att få en nål i porten, en som kunde användas för att fylla på kontrastvätskan. Dessutom började jag dagen igår med diarré och att spy lite. Jag är inte sjuk, det är "bara" medicinerna som bråkar med mig. Har klarat mig sen dess i alla fall.

I måndags figurerade jag i P4 Västmanland förresten. Här kan man lyssna.

Och blommorna på bilden har jag fått! Buketten till vänster kom med blombud från ett gäng underbara tjejer från Göteborgstrakten. Den andra buketten fick jag av finungen Molly. Solrosen sjunger på sista versen, den är från trädgården.


Inga kommentarer: