söndag 11 december 2011

Vilan över

Så var tre dagars vila över. Jag har varit ganska trött och sliten i helgen, det känns rätt motigt att det är fyra veckor kvar... men det är väl som vanligt bara att bita ihop och ta tjuren vid hornen och allt det där. Det ordnade sig på tisdag i alla fall, eller det visste jag ju förstås att det skulle göra, det fanns till och med flera sätt att ordna det på. Det irriterande är att man måste ordna det. Nu ska jag åka med Mia, det blir trevligt att träffas för det var ett tag sen.

Nikes magsjuka blev lyckligtvis inte av den värsta sorten. I fredags var hon helt vit i ansiktet, febrig och kräktes. Men det blev aldrig mer än en kräka och på lördagen var hon feberfri fast lite trött. Skönt att det inte blev värre i alla fall.

Jag har varit huslig i helgen också, så mycket jag orkat. Dessa goda lussebullar och lakritsknäck har det blivit.

*uppdatering*

Trodde jag ja. Gissa vem som kräktes ner hela sängen för nån timme sen?

Inga kommentarer: