torsdag 15 mars 2012

10 000 kr!


Eller faktiskt 10 001 kr! Wiiiiiii! Tack för alla pengar ni skänkt sen jag startade insamlingen. Jag är säker på att pengarna gör nytta.

Idag har jag skådat den nya tiden i vitögat. Sjuksyrran från hemsjukvården som är den som oftast är här, frågade om jag läste bloggar. Då sa jag såklart ja och la till att jag bloggar själv. "Jag skulle just säga det, det är nog bra att skriva i en blogg också"

Det är faktiskt första gången någon som jobbar inom vården säger något positivt om bloggar. Den nya tiden är här. Fast oftast kommer inte ämnet upp alls. Det är ett icke-ämne. Den enda som nånsin sagt nåt tidigare var en läkare som tyckte att jag absolut inte skulle läsa bloggar, det var inte bra alls.

Jenny tipsar om Efter Tio som tar upp ämnet sjukdomsbloggar.

Idag har Nike varit ledig från dagmamman, jag har sytt randiga plyschbrallor åt henne och så har vi gjort en ärtpåse. Sen var den lilla damen nere hos Amanda en sväng och lekte.

Inga kommentarer: