söndag 15 juli 2012

Jomen jag ÄR här

Jovisst är jag här! Jag har inte orkat/hunnit blogga bara. Vi har haft trevliga besök här, varit och badat (tro't eller ej!), varit en sväng till sommarstugan i Dalarna och firat svärmors åttioårsdag. Tomas och Nike hann gå på fest igår också men jag kände att jag inte riktigt pallade.



Vi har varit i stugan också som sagt, det var dags att klippa gräset men när vi kom upp hade bästa Conny redan varit där och smygklippt den rackaren.


Här ser ni vårt tjusiga sommarstugekök med vattendunkar och allt. Nån gång ska vi väl få ett riktigt kök i det där huset. Men det här får duga så länge.

Och idag har vi varit på åttioårskalas för svärmor/farmor/mamma. Barn och barnbarn med respektive och ett gäng barnbarnsbarn också, hela 6 st! Alla Nikes kusiner är vuxna, men de två äldsta kusinbarnen hade hon kul med, särskilt den äldsta tjejen som bara är något år yngre.

Jag mår helt OK, men har lite ont i armen och axeln så jag drogar mig med morfin vilket gör mig lite trött. I början mådde jag illa också men det verkar ha gått över. Det är i alla fall otroligt skönt att ha ledigt från cytostatikan. Kroppen behöver den vilan. I september kör vi igång igen, jag och min fantastiskt samarbetsvilliga kropp, men tills dess njuter jag av vilan.

Inga kommentarer: