torsdag 16 augusti 2012

Shop til you drop

Några av mina tjusiga shoppingfynd från den senaste tiden. Faktiskt ungefär alla jag gjort förutom en blus jag köpte på rea. Diskborsten från Lagerhouse och disktrasan från Stoff och Stil. Vad som helst för att göra diskningen lite roligare.

Min jäkla värk visade sig vara lite mer besvärlig. Jag fick fentanylplåster i måndags men de har hjälpt sådär. Just nu ska jag fortsätta med dem och komplettera med diklofenak i några dagar, så får vi se om det släpper. Annars ska vi testa med starkare plåster. Idag har jag fått ytterligare en morfinspruta dessutom, helt underbart skönt.

Hemma är det lugnt i alla fall, Nike är hos dagmamman (sista dagen imorgon, sen är hon skoltjej!) och Tomas på jobbet. Lite tråkigt när man har ont och inte orkar göra så värst mycket mer än att ligga på soffan och pilla sig i naveln.

Inga kommentarer: