tisdag 4 september 2012

Mot oktober med stora steg

Det är redan september månad, om några veckor är det oktober igen och därmed startar diverse insamlingar till förmån för bröstcancerforskningen. Jag tänkte försöka hitta på något även i år, tror årets tema får bli amigurumis av lite olika sorter. De här två filurerna kom till i natt t.ex. men lite annat också kan det bli, annars passar ju dödskallarna fint till halloween i slutet av oktober, förutom att de är väldigt söta då rent allmänt :-). Jag tänkte inte ha någon auktion eller så i år, utan helt enkelt sälja det jag gjort för ett minimumpris. Vill man betala mer än det pris jag sätter går det självklart bra.

Finns det något som ni tänker att ni skulle vilja köpa för det här ändamålet? Jag tänkte mig lite mindre saker, inga stora kassar och sånt ;-). Hojta till i så fall.

Mer information kommer vad det lider, en liten bit är det ju kvar ännu till den rosa höstmånaden.

Inga kommentarer: