lördag 29 september 2012

Starkare ben och piggare huvud

Det är bara att hoppas att det är en ihållande trend det här. Men nu har jag kommit på vad som gort mig pigg och stark! Det måste vara Årechokladen som damp ner i min brevlåda här om dagen, tack snälla Cattis! Jag äter väldigt långsamt och försiktigt av den och njuuuuuuuuuuter den verkligen. Ja så måste det naturlgtvis vara, Getmesechoklad byggde denna vackra kropp.

Imorse var det inte riktigt lika roligt, Nike hade sovit så bra natten till fredag då jag somnat på soffan och hon sovit i vår säng så jag tänkte att hon kan väl göra det denna natt också, det var bara det att i natt sov jag riktigt, riktigt dåligt. Jag låg fel, jag hade druckit för lite, jag sov för få timmar... och sen vaknade jag av en spänningshuvudvärk som inte var av denna värld. Tror det var spänningshuvudvärk, möjligen kan det vara tandvärk också, men det är svårt att säga, jag tror nog ändå spänningshuvudvärk. Det var kaos när jag vaknade, jag hade så jäkla ont och var jättekissnödig men grejade inte att gå upp pga värken så jag satt och hyperventilerade och skrämde upp Nike. Efter en stund var ju allt bra igen förstås, men det där var inte kul, samma som här om natten också, tror det blir bättre med en vettig säng ändå och jag ska absolut faktiskt inte sova på soffan, jag grejar inte det längre, fast vi har en ganska skön soffa - för en frisk människa då alltså, inte för mig helt klart.

Nu dricker jag kaffe för första gången sen jag vet inte när, i måndags kanske? Nike är på kalas, Tomas är och hämtar henne på kalaset och snart är det lördagsmyyyyyyyyyyyys :-)

Inga kommentarer: