tisdag 14 juli 2009

En ansökan ivägskickad

Sådär ja, nu är en jobbansökan ivägskickad. Det var otroligt motigt när jag satte mig ner för att skriva men tack vare lite skön Facebook-pepp bland annat så kom jag igång och jag tror det gick blev ganska bra. Om jag ska vara realist så kan jag väl erkänna att jag inte kommer vara ensam om att söka jobbet, men jag har definitivt rätt profil så med lite tur blir jag i alla fall kallad till intervju. Nu återstår bara väntan...

Annars råder sommarstiltje i livet mer eller mindre. Det händer inte så väldigt mycket. Jo förresten, jag har startat en ny blogg! Hur kunde jag glömma det... Tada.... *trumvirvel* nu är det premiär för Nytt om sytt en blogg som handlar om hantverksbloggar helt enkelt. Senaste nytt och förhoppningsvis en massa bra och inspirerande tips!

3 kommentarer:

Erik D sa...

Lycka till Kajsa! Håller tummarna! Erik

Kajsa Bergman Fällén sa...

Tack Erik! Misstänker att företaget ifråga kan vara en av dina kunder :-D.

Erik D sa...

Shit vad spännande. Berätta gärna. Erik