onsdag 2 september 2009

Det är mycket nu

Idag har jag varit i Eskilstuna på inspirationsmöte inför 24 h Sörmland. Jag var full av goda idéer när jag gick därifrån! Eller, det var jag väl redan innan, men nu bubblade de i huvudet på mig. Fick ytterligare ett par idéer på vägen hem och sitter nu och funderar på hur i hela friden jag ska kunna genomföra de där idéerna med mina begränsade programmeringskunskaper. Jag suktar efter ett team och har nog sett till att slänga ut nån krok för att se om någon kanske möjligen nappar :-).

På fredag är det Tweetmeetup i Nyköping, missa inte! Ja, och på fredag är det ju Kunskapsdagarna också, även detta i Nyköping.

Och så är det plugget. Tyvärr har jag inte lyckats få igång uppspelningen av första föreläsningen, men jag hoppas jag fixar det imorgon.

Nytt om sytt-bloggen rullar på, jag har inte marknadsfört den på något särskilt sätt egentligen, jag har kommenterat ibland i bloggar jag skriver om, men det är det enda. Runt 200 unika besökare ligger den på/dag och den har bara varit igång sedan i mitten av juli. Intresset för hantverk är stort just nu!

Mycket som sagt, men det är så himla R O L I G T så det gör inte så mycket!

Inga kommentarer: