måndag 12 april 2010

Bortskämd men glad ändå

Jag har fått så många fina paket de senaste dagarna. Helt fantastiskt att ni tänker på mig och skickar sådant som gör mig glad. En del har jag lyckats fånga på bild idag. Annat är eh... uppätet eller används så flitigt att det liksom gått in i vardagen, som en härlig handkräm jag fick av Maria som var och hälsade på mig på sjukhuset t.ex. Smörj smörj smörj, perfekt när mina nagelband är sköra och händerna torra!

Och all chokladen. Årechoklad kan tacka sin lyckliga stjärna för att jag just nu håller deras produktion under armarna rejält. Min svaghet för just denna choklad verkar allmänt känd och jag smaskar och smaskar. Lyckligt.

Och så Lisa och Jonk som verkligen verkligen träffade så mitt i prick just när Nike vuxit ur typ alla sina kläder och skickade ett gäng dottern vuxit ur. Gissa om vi blev glada! Gladast av alla blev Nike som dessutom fått extrapresenter från Freja och en fin teckning. Modevisningen pågår fortfarande... varje dag :-).


Idag låg voodollen Dr Feelgood i min brevlåda, hur söt är han inte denne lille rackare? Och jag litar helt och fullt på hans krafter, har nu superladdat honom med hjälp av nål, koncentration och besvärjelser. Min syrra skickade honom till mig, han får hänga över min säng och ladda mig med kraft natten igenom.

Fina blommor i massor har jag fått också. Från Lailaloppan och gänget, pappa och jobbet syns de på bilden. Underbart!

Och böcker! Emsan, Eva, Lotta och Madde. Jag har massor av skön läsning att se fram emot helt klart, det är underbart!

Mer läsning av det mer snaskiga slaget, Eva skickade amerikanska skvallertidningar. Mums!

Ja den där Eva, som jag känt i över trettio år, tappat bort och återfunnit på andra sidan Atlanten till min stora glädje. Misstänker att hon känner mig bättre än någon annan för det paket hon skickade till mig var så himla härligt och mitt i prick. Bland annat innehöll det en massa mojsigt för kroppen och Nike fick en liten fin återvunnen plånbok. Rescue Balm för läpparna har verkligen fått göra rätt för sitt namn och den FUNKAR super!

Här lite blandade huvudbonader, en del har jag köpt själv men jag har fått av syrran, Lailaloppan och gänget också. Mössan med Bad Hair Day-text ser jag inte klok ut i men jag tänker att den kan vara ett skönt statement vissa dagar ;-). En buff blev det också, det är den rosa på bilden. Sen div. sjalar av olika slag, de är jättefina allihop!

Eva skickade Dr Hauschka-grejer också. Favorit! Jag använder för fullt, så det börjat bli lite tomt i asken redan. Ska nog komplettera snart, det är härliga grejer.

Och kolla här vad snälla snälla ME gjort. Det är varsitt halsband till mig och döttrarna, och mitt med texten Courage. Hur fina är de inte va? Ljuvliga faktiskt.

Och även den här har jag fått av Eva. Jag läser lite i den varje kväll och övar. Övar. Övar.

Bortskämd har jag blivit som sagt. Men innerligt glad också :-) (som om det inte gick att kombinera ;-)). Och just det ja, jag fick musik också! Ett helt USB-minne fullt! Härligt!

Inga kommentarer: