fredag 7 maj 2010

Morgonbestyr

Pappa lämnade Nike hos dagmamman, jag slapp flåsa i backarna. Har istället ägnat mig åt att...

... äta frukost - dagens viktigaste måltid om ni frågar mig!)

... slösurfa på Lush. Kan tipsa om underbara nagelbandskrämen Lemony Flutter som räddar mina nagelband just nu. Kan också tipsa Lush om att en "tipsa en kompis"-länk och "dela på Facebook"-länk kan vara fiffig att ha så man slipper göra så fula länkningar. Sa jag att jag är less på att sitta hemma och vara infektionskänslig och ha cancer och att det vore roligare att jobba? ;-)

... beställa biobiljetter. Jag och Tomas kan vara de sista människorna i landet som går på bio och ser Avatar. Jag ville se den redan i januari men hostan var inte lämplig att ta med sig in i en biosalong så det blev aldrig av. Men nu så. Tur att den fortfarande visas. Och i 3D dessutom.

7 kommentarer:

cruella sa...

Nix! Sist är jag! Har ej sett, misstänker att det inte blir av.

Linda sa...

Jag har inte heller sett Avatar så ni är inte sist! ;-)

Mustardseed sa...

Knappast sist. Jag kan inte ens minnas när jag var på bio och såg en vuxenfilm. Jo förresten, det var veckan innan jag födde barn då jag redan slutat jobba, då såg jag Juno. Det är alltså över två år sen jag var på bio och såg något annat än sjungande ekorrar. :-)

Anna E sa...

Vi har inte heller sett Avatar och tror inte blir av heller :)

Anna sa...

Jag har inte heller sett den! Och kommer nog inte att komma iväg heller om jag känner mig själv rätt, har bara sätt barnfilmer på bio de senaste åren... Men den ska ju vara en upplevelse, hoppas den håller allt den lovar! Kramar!

Lisa sa...

Nä det är nog jag som är sist. :)
Har heller inte sett den och på bio kommer jag inte se den. Däremot på Lovefilm som jag är med på finns den som dvd och jag har bokat den.

Ha en fin lördag!
Kram Lisa

Kajsa Bergman Fällén sa...

Aaaah vi är inte sist! Ja inte är det ofta man kommer iväg på bio. När kan jag ha varit sist på en film som inte hade en animerad huvudperson? Kan det vara så illa att det var när Molly och jag såg Sex and the city i Budapest? Nej, jag tror faktiskt Tomas och jag varit på bio nån gång sedan dess man jag minns inte vilken film vi såg... det var nog på Heron City i alla fall vill jag minnas :D