lördag 27 november 2010

Hemma igen

Tur att jag inte känt av något av cyton idag, för det har varit fullt upp precis hela dagen. Tomas jobbade natt så imorse var det jag som fick ta Nike i hampan och gå ner till dagmamman. Det gick i och för sig väldigt bra eftersom Nike var på ett alldeles strålande humör. Ibland hostar jag väldigt mycket när jag är ute och går, men det gick faktiskt ganska bra idag med det också.

Hemma var det födelsedagskort som skulle skrivas, festkläder som skulle fixas, inköpslistor som också ville bli skrivna och lite smått och gott.

Sen iväg mot stan i bilen, jag hade inte hunnit äta lunch så jag fick ta en äcklig hamburgare på vägen. Handla mat på Willys och komplettera lite på IKEA, vilket gick väldigt smidigt faktiskt förutom att jag höll på att få ett psykbryt på några framförvarande puckons rätt kreativa kö-teknik.

Nästa stopp partaj i Hammarby Sjöstad hos syrran. Massor av god mat - soppa, ostar, bröd, kex och hemfriterade chips med dip. Och en skvätt vin till förstås. Så trevligt så, några glada återseenden av gamla vänner som jag inte träffat på länge också. Nike höll igång bra men somnade såklart i bilen hem.

Jag är inte helt pigg känner jag, men det är väldigt trevligt att komma iväg en sväng måste jag säga. Även om det sliter lite. Tack syrran (med man) för en kul och trevlig fest!

Inga kommentarer: