onsdag 24 november 2010

Trött trött trött

Jag är skittrött. Just nu känns det som om jag ska somna rakt över tangentbordet. Ingen större idé att gå och lägga sig heller för då förstör jag helt min dygnsrytm. Den här tröttheten sätter in och försvinner efter en stund varje kväll sen några dagar tillbaka. Sen är jag ändå superpigg senare på kvällen.

Idag har jag varit i farten ska ni veta. Lämnade Nike hos dagmamman, vilket innebar en promenad i blåsten. Inte särskilt skönt. Lyckligtvis fick jag skjuts hem, det var inte så dumt idag! Sen tog jag faktiskt itu med högen av göra klart-handarbetsprojekt. Så nu är jag på gång! Ska strax fortsätta med det... Efter lunch var det dags att med hjälp av en skjutsande far åka och hämta Nike igen, för vidare transport mot BVC för fyraårsbesiktning. Eftersom vår bil fick en massa tvåor igår kunde vi ju bara hoppas att det skulle gå bättre för Nike. Det gjorde det! Hon klarade sig utmärkt och belönades för detta med en lila gummihaj, väldigt lik den rosa gummisälen hon fick hos tandläkaren när det nu var, i våras kanske.

Efter den strapatsen åkte vi hem igen och fikade.

Inte undra på att man är trött efter en sådan intensiv dag ;-).

Imorgon väntar Eskilstuna, Mälarsjukhuset och nya cytostatikan som heter Navelbine. Har ingen aning riktigt om vad det innebär att få den, men den verkar snällare än Taxotere. I och för sig verkar ju allt snällare än Taxotere...

Kan också rapportera i denna uppräkning av rätt meningslösa göranden, att jag beställt mössgarn. Jag fryser om flinten, brrr....

Inga kommentarer: