fredag 17 december 2010

Japp så var det dags igen då

Dags för både det ena och det andra. Vi börjar med vargarna. 20 stycken ska skjutas i januari-februari. De blir väl knappast februari innan det är över, sist vill jag minnas att det bokstavligen bara small till så var varenda varg som fick skjutas död. Finns väl inget sexigare än att ha ihjäl en varg antar jag, för en jägare. Kolla in lite varg- och jaktfakta hos Hållplats Hådén.

Vi har varit i Eskilstuna idag. Jag gjorde världens tabbe, trodde jag skulle vara där 13.30 men det var visst vid 11.... panik! Det ordnade sig i alla fall, vi hann in till 13 och jag fick mina mediciner och fick dessutom gnälla av mig angående all trötthet och allt illamående så nu känns det mycket bättre :-D. Sen blev det en snabb tur på stan för några sista julklappsinköp. En enda liten klapp har jag kvar att ordna bara.

Och så hem igen, jag somnade i bilen för jag var helt färdig. Nu har vi ätit rester till middag och njuter av fredagslugnet. Fick mina nya linser idag också förresten och ser som en hök nu helt plötsligt! Wow! :-)

Inga kommentarer: