torsdag 13 januari 2011

Idag blir en bra dag

Bild: sosni

I morse vaknade jag med en sån skön känsla av att det här är en bra dag. Klev upp tidigt, Tomas skulle till jobbet och lämnade Nike tidigt hos dagmamman på vägen. Själv ska jag våga mig på att hämta henne i eftermiddag, men nu har jag ju broddar på skorna så det ska nog gå om jag tar god tid på mig. Coola sportbroddar. Hoppas de funkar.

Benen gjorde inte det minsta ont idag i alla fall, jag kände efter så noga så noga, men det fanns ingen smärta alls. När jag klev upp var det väl i och för sig lite som vanligt, vingligt och stelt och skruttigt. Men inte ont.

Idag ska jag ta tag i det där med strukturen lite bättre. Är trött på att gå här hemma och såsa, har gjort det sen jag började med Navelbinet i mitten av december och blev så in i helskotta trött. Nu har jag varit pigg i några dagar och jag känner verkligen energin återvända!

Inga kommentarer: