onsdag 12 januari 2011

Nu är glada julen slut slut slut

Det här är resterna av vår julgran. Lite översnöad idag. Imorgon är det tjugondag Knut och julen ska kastas ut. Ja, att julgranen är ute ser ni ju, men det är lite annat kvar som ska städas undan här hemma.... allt efter ork och förmåga. Just nu orkar jag lite i alla fall, så det kanske går. Det är mest benen som ställer till det nu egentligen. Minns inte om jag skrev det men jag fick Bricanyl hos doktorn i fredags och det är helt underbart... att kunna andas! Tror att jag på allvar faktiskt fått astma under den här perioden. Luftrören piper och skriker, särskilt om det är kallt. Även när hostan i övrigt är OK, för det är den faktiskt nu.

Jag borde försöka hitta lite struktur på dagarna. Något att hänga upp dem på. Något att göra. Något jag orkar med och som är roligt, men som jag gör varje dag. Ska fundera lite på det. Allt bara rinner ihop annars.

Inga kommentarer: