tisdag 29 mars 2011

Och snön faller

En bild min far mailade mig igår. Tycker att den passar finfint idag när det snöar igen. Brrr... Men, men, enligt den här prognosen ska det bli 14-15 grader i helgen. Det ser jag verkligen fram emot.

Lars håller Linda i handen
. Jag gråter en liten skvätt. Det är märkligt att människor man aldrig träffar i verkliga livet gör så stort intryck ändå.

Idag gick jag med Nike till lokalen och sen vidare ner till affären. Köpte en påse mjöl och två liter juice bland annat. Sen släpade jag mig uppför backarna hem till sjuttiotalshuset, det var lite jobbigt men det gick i alla fall, det hade varit omöjligt för några veckor sen.

Idag på schemat: kaffe, meditation, telefonsamtal till Telia och Vårdapoteket, hämtning av barn, pizzabak, leverans av överflödiga sängar från Mollys lägenhet, ÄTA pizzan och sen ska jag till syrran och sova där för imorgon är det dags för besked om ärftlighet eller inte hos cancern. Mot Uppsala alltså. På själva årsdagen av cancerdiagnosen.

Inga kommentarer: