tisdag 1 mars 2011

Utflykt

Idag drog vi från Björnlunda. Hade tänkt ta massor av bilder men det blev inte en enda, jag hade fullt upp med att orka med dagens aktiviteter. Därför får den senaste versionen av Miffy vara med på bild istället.

Nåväl, vi stack hemifrån i förmiddags och åkte till Heron City. Där åt vi en delikat hamburgerlunch, det blev bråttom, och sen såg vi Trassel. Den var faktiskt riktigt rolig för att vara en barnfilm, jag brukar har lite svårt för Disneyrullar men den här var helt OK. Handlar om prinsessan Rapunsel, hon med det långa långa magiska håret om ni kanske minns. För Nikes del var den lite väl lång kanske. Först ett långt pass reklam och sen 1.40 timme film. Lite mastigt. Sista halvtimmen skruvade hon rejält på sig.

På vägen hem hann vi med både farmor, morfar och Rusta dessutom så nu är jag lite sliten känner jag. Men skönt att komma ut lite, även om jag är skröplig med stel höft och andfåddhet.

Inga kommentarer: