måndag 11 april 2011

Grillpremiär och uteätarpremiär

Ikväll var det så skönt väder att det var omöjligt att laga annan middag än grillmiddag. Och eftersom det var riktigt varmt och skönt passade vi på att äta utomhus också, solen ligger på skönt på kvällen på altanen så det var inte dumt alls att sitta där och äta grillad kyckling, champinjoner och paprika.

Idag har jag varit med Lasse i Gnesta och hälsat på Swedbank. Vi har nu fixat så jag är kassör på riktigt i Miljöpartiet i Gnesta, jag kan alltså betala räkningarna och allt sånt. Kassör, det lär vara det roligaste jobbet av alla säger de som vet ;-). Jag räknar inte med att det blir särskilt betungande dock, det är ingen jättekassa att hålla reda på, lite räkningar och utlägg att betala och så bokslutet men det ska nog gå bra. Lasse hade varit kassör i 22 år och nu får han njuta av att slippa kassaböcker och reseräkningar :-).

Annars är det väl OK. Hittar inte riktigt energin. Känner mig mentalt slutkörd och urlakad mest.

Inga kommentarer: