söndag 3 april 2011

Regnig söndag

Idag har det regnat. Mest tror jag det regnade när vi var i stallet. Själv lyckades jag klämma in mig ganska väl under ett tak, men Tomas som hjälpte Nike med hästen såg lite blöt ut :-). För att inte tala om ungarna och hästarna... ungarna verkade i alla fall inte bry sig ett dugg. Det är väl så när man är hästtokig, vill jag minnas.

Men vi har gjort annat idag också, vi fick besök av en gammal jobbarkompis som jag inte träffat på 5-6 år måste det väl vara. Han hade sin nya flickvän med sig också, himla trevligt var det att ses igen. Lammfärsbiffar med tzatziki och klyftpotatis blev det också, ingen dum söndagslunch.

Nu kollar jag ikapp bra teveprogram på SVTPlay, The Big C och ett par deckare. Imorgon ska det visst inte regna. Ser fram emot det, hoppas det går att vara ute i skönt väder i trädgården imorgon...

Inga kommentarer: