torsdag 10 november 2011

Aj aj aj


Tidigt imorse vaknade jag av att jag hade så satans ont under armen där hudmetastaserna sitter. Det gjorde så infernaliskt ont! Har tagit extra morfin och det har hjälpt lite men inte helt. Hm... Men snart ska de ju vara strålade. Det blir nog bra.

Nike har bestämt sig för att hon vill ha lite lov. Hon är inne på andra lediga dagen på egen begäran och imorgon hade vi bestämt sen tidigare att hon skulle vara ledig. Men det är mysigt, vi går här hemma och skrotar, hon är ju så stor nu att det mest är roligt att ha henne hemma, i alla fall när hon själv vill :). Hon sysselsätter sig själv själv bra med lekar, pyssel, att rita, kolla lite på teve och spela dataspel och sen gör vi lite saker tillsammans också, igår bakade vi lite bröd men det var nog mest jag som bakade förstås. Idag får vi väl se om vi får något gjort alls. Det är rätt skönt att inte göra särskilt mycket alls faktiskt.

Själv virkar och stickar jag lite som vanligt. Nu ska det bli en tunn stickad sjal till mig och Tomas, Nike och jag själv har fått mössor.

1 kommentar:

Pysslan sa...

Dom kan vara då ömma. Ibland när jag kommer åt mina med naglarna vill jag bara skrika rakt ut. Här kommer ett helt fång med kramar.