fredag 16 december 2011

Kräksjuka


Av nån idiotisk anledning trodde jag att just jag var den i familjen som skulle klara mig utan att få den kräksjuka de övriga råkat ut för. Vet inte varför jag skulle klara mig och självklart gjorde jag inte det. Onsdag kväll var jag supertrött, sov en stund och vaknade, mådde illa och spydde. Torsdag så låg jag i soffan och sov hela dagen men idag börjar jag må helt OK igen. Skönt.

Idag är Nike ledig från dagmamman, det blev en väldigt kort vecka för henne denna vecka. Först var hon sjukt måndag till onsdag, gick hos dagmamman torsdag och så ledig idag.

Missade en dags strålning i förra veckan, antar jag det plussas på en dag i januari istället. Jag är i alla fall halvvägs nu och förra veckans taxiåkande var rätt OK eftersom det inte var så många omvägar och inga långa väntetider. Skönt!

Imorgon är det bara en enda ynka vecka kvar till julafton!

Inga kommentarer: