lördag 4 februari 2012

Schlagerdags

Tyckte nyss att det var schlagerfestival eller Mello eller vad man kallar det numera men tydligen är det dags igen idag. Nike är väldans exalterad och har redan bestämt sig för att Sean Banan är artisten som vinner. Snacksinköpen är planerade och tja.... fjäderboan på vädring kanske? Nej, så allvarligt tar vi det inte. Jag brukar vara ljumt intresserad, Nike och Tomas mer engagerade.

Vi har det otroligt kallt nu och igår kväll frös jag så jag skakade. Men det visade sig att jag hade lite feber, attans.  Hoppas det inte blir värre så jag får åka in för det har jag verkligen ingen lust med. Tror dock inte att det är något värre än en vanlig förkylning, Tomas är rejält sjuk. Missar Nikes simning idag, får sitta hemma och snyta mig istället.

Inga kommentarer: