torsdag 15 april 2010

Känner mig rätt frisk

Bild: DraconianRain Flickr CC

Tja allt är väl relativt antar jag ;-) men nu slutar jag med så många mediciner att jag börjar känna mig riktigt n o r m a l. Inget morfin till sänggåendet igår. Sov som en stock i alla fall och hostade ingenting. Endast 2 x hostmedicin igår. Nu på morgonen har jag inte tagit någon alls. Inga inhalationer alls igår. Och ingen hittills idag. På morgonen endast den föreskrivna dosen kortison, och här pågår ju också nedtrappning samt penicillin men penicillinet räknar jag inte alls.

That's it!

Tänk på att det ändå bara är drygt en vecka sen jag satt fast i syrgasslangen. Jämfört med det känner jag mig absolut frisk som en nötkärna. En halvflintis cancernötkärna förvisso men ändå.

2 kommentarer:

Linda sa...

Härligt att inte behöva ta så mycket mediciner och härligt att du känner dig frisk!

Hoppas det fortsätter så här och att du får må så bra som möjligt! :-) Ha nu en underbar dag i solskenet!

Kram!!

Anna sa...

Låter fantastiskt bra!