tisdag 9 november 2010

Dags för tredje strålningen idag

Strålningsdag tre är här och jag sitter hemma och väntar på att få bege mig genom snöyran mot Eskilstuna. Tomas har tagit ledigt från jobbet så länge strålningen pågår så jag åker med honom alla dagar utom imorgon då han ska på en utbildning, då ska jag åka med pappa. Ingen sjukresetaxi för mig inte, jag tror jag försöker klara av att leva utan den så mycket det nu är möjligt.

Själv skulle jag hellre velat vara på en inplanerad Google Analytics-kurs idag istället för strålningen. Jag är så förbannad på den här jävla cancern som stjäl hela mitt liv ifrån mig. Vad är meningen? Varför blev det så här? Det finns så mycket annat att ägna sig åt än att ha cancer. Jag lovar.

Tänk på mig vid 13.00. Då ligger jag fastspänd igen. Nuke 'em. Let's nuke the bastards.

Inga kommentarer: