torsdag 11 november 2010

Tre gånger kvar...


Jahapp, alla mina dagar ser ganska likartade ut just nu. Mer eller mindre i alla fall, ibland förekommer det ju små exotiska inslag förstås. Som att Tomas köpt en ryggkliare och jag en buddha-lampa idag. Bland annat.

Men i alla fall. Vi har förstås varit i Eskilstuna även idag. Som vanligt gick det finfint och snabbt. Jag fick tider till nästa vecka (de två sista!) och snart är det över. Då ska jag vila en vecka och sen är det cellgifter som gäller igen.

Vi festade loss lite med god mat, jag åt sushi jag var så sjukt sugen! I och för sig är jag väl nästan alltid sugen på sushi men just idag var jag som förbytt. Sushi-tokig! Kastade mig över bitarna när de kom in och moffade i mig. Och sen köpte en buddha-lampa som sagt. Vet inte riktigt var den ska stå än men jag är säker på att den hittar en liten plats snart.

Sen åkte jag hem och gjorde laxcheesecake. Man vet ju aldrig när man blir hungrig igen. Den är nog klar snart.

Så ikväll ska jag kanske ägna mig åt Brunis nya blogg. Den heter Parliament Princess. Hon verkar ha fullt upp flickan!

Inga kommentarer: